تولد منم فرداس
منم ۳۴سالمه اینجوری فکر میکنم حتی خیلی کمترخودموتوآیینه نگامیکنم حس میکنم زودپیرشدم دخترعمه ام شش ماه ازمن بزرگتره هنوزازدواج نکرده هرروزیه مدل میگرده بوتاکسوچرت وپرتومن هم پیرشدم رفت🫠🥲😮💨
من ۳۴ سالمه و واقعا پیر که نشدم هیچ روند معکوس دارم انگار همه میگن کوچولو میشی هر روز😂
منم دقیقا همینطوریم😞
من امسال ۴۰سالم شد ولی خب از لحاظ چهره میگن ۳۰سالته،مهم دله که جوان باشه البته دامن جوان نیست
همه یه روز پیرمیشیم مهم اینه که درست و قشنگ زندگی کنیم
سلام عزیزم اولا تولد هزاران بار مبارک شما یک مامان قوی هستی......این گذر زمان یه چیز طبیعی پس بجای حس پیر شدن حس پختگی بهت دست بده شما ۷۰سال دیگه داری تاتولد۱۰۰سالگیت عزیز دلم
تولدت مبارک
من فکر میکنم پختگی و بزرگی هم یه موهبت بزرگه وقتی مغزت روحت به یه ثبات میرسه از افکار و رفتارهای گذشته و ناپختکی ها فاصاه میگیری چیز خوبیه اتفاقا.بالارفتن سن چیزیه که من خودم دلم میخواد برم جلو
هیچ وقت انتخابم برگشت به گذشته نیست.
منم هفدهم تولدم بود و شدم ۳۳ساله🥹پیر شدم و هیچی از زندگی نفهمیدم 🥲
منم دوساله که روزهای تولدم افسردگی می گیرم ۲۸سالمه
فک کنم همه بعد سی این حس و دارن ، منم خواهرم تولد سی سالگیش کم مونده زود گریه کنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.