عزیزم از دکترت سوال کنی بهتره
چون بعضیا استفاده میکنن بعضیا نه
برای من ۳۵ دکتر گفت اگر لکه بینی و درد نداری نمیخواد شیاف
من روزی یکی شیاف هفته ای یکی امپول مبزنم
بمن گفت نکن
منم همین بودم و دکترم گفت نیاز نیس
باید از دکترت بپرسی منم سرویکسم واژینال همینه ولی روزی دو تا دارم استفاده میکنم چون همین شیاف و استراحت باعث میشه کم نشه
دکترت چی گفت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.