۶ پاسخ

وقتی پدرو مادر نداشته باشی حتی تو وطن هم غریبی😔

خیلی سخته همش گوشی تلویزیون وقتایی ک شوهرم هست باهم بیرونیم وگرنه ک هیجا نمیرم

والا ما تو شهر خودمونم غریبیم خواهر.

هیچی گوشی تلویزیون و کارای خونه🫠

خیلی سخته
ولی با کارای خونه تلویزیون گوشی و... سر میکنم🥺

خیلی سخته خیلی

سوال های مرتبط

مامان علیرضاوابولفضل مامان علیرضاوابولفضل هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان مامان سه قلو ها مامان مامان سه قلو ها روزهای ابتدایی تولد