۲ پاسخ

عزیزم غصه نخور، همین که خدا بهت نداده بهتر ازینه که بده و ازت بگیره، حتما حکمتی داشته، به موقعش اتفاق میفته

غصه نخور عزیزم خدا بزرگه ایشالا ماه بعد ❤️

سوال های مرتبط

پرنیا پرنیا قصد بارداری
مامان آینده🌙🤍 مامان آینده🌙🤍 قصد بارداری
مامان عطا🩵 مامان عطا🩵 هفته هفدهم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 هفته نهم بارداری
مامان وانیل مامان وانیل هفته بیست‌ودوم بارداری