۷ پاسخ

۳ سال

جنتی میرم من

من پیش مجلسی هم بودم ولی حس میکنم رویا علوی بیشتر دقت میکنه

سیما جنتی بیشتر برای نازایی و ای وی اف و ... اینا خوبه اگه مشکل خیلی حادی ندارید رویا علوی هم دکتر خوبیه

من میرم پیش رویا علوی

برای چه کاری میخواید برید؟

نیبینم میگن سیما جنتی

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجو🐥 مامان جوجو🐥 هفته هفتم بارداری
مامان سنجاب🐿️ مامان سنجاب🐿️ هفته نوزدهم بارداری