از یزدانفر متنفرم
سزارین میخای بکنی حتما برو علی محمدی خیلی عالیه خودش رییس بیمارستان بوعلیه
یزدانفر اصلا برای مراقبت به دردنمیخوره من ۲ماه پیشش بودم عوض کردم .جراحیش فقط خوبه
منم بوعلی سزارین شدم پیش علی محمدی عالی بود خیلی راضیم خیلی
من سزارین شدم پیشش دستش بشکنه عفونت کرد کلا
ببین ۱۹اردیبهشت میخاد جابجا شه فک کنم همه روزا باشش بجز پنچشنبه و جمعه فک کنم از ساعت یک اونجا باشی نوبتت میده
شمارش 08132526152
ادرسش بوعلی کنار سینما قدس
نمیدونم من اصن نمیدونم کجاست مطبش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.