۹ پاسخ

اره بخاطر هورموناس

من با فیلم گریه کردم😐

به وفوووور🤣🤣

طبیعیه منم همینطوربودم الان بهترم

طبیعیه عزیزم من از وقتی باردار شدم همزمان مامانمو با شوهرم کنارم میخوام😂😂😂
سر غذا بغض
سر رفتن بیرون چون احساس میکنم زشت شدم گریه کلاااا بارداریهم برای خودش یه دنیای دیست😂😂😂😂😂

آره من شوهرم تعطیل بود بعد سیزده داشت میرفت سرکار منم فک میکردم میخواد بره سرکار سه چهار روز گریه میکردم 😂🤦‍♀️اونم میگفت کم داری مگه🤣

منم هستم به جمع دیونه ها اضافه شدم🙄😂

تو بارداری اینا طبیعیه
مخصوصا اگر دختر داشته باشی

طبیعیه😁

سوال های مرتبط