اره بخاطر هورموناس
من با فیلم گریه کردم😐
به وفوووور🤣🤣
طبیعیه منم همینطوربودم الان بهترم
طبیعیه عزیزم من از وقتی باردار شدم همزمان مامانمو با شوهرم کنارم میخوام😂😂😂
سر غذا بغض
سر رفتن بیرون چون احساس میکنم زشت شدم گریه کلاااا بارداریهم برای خودش یه دنیای دیست😂😂😂😂😂
آره من شوهرم تعطیل بود بعد سیزده داشت میرفت سرکار منم فک میکردم میخواد بره سرکار سه چهار روز گریه میکردم 😂🤦♀️اونم میگفت کم داری مگه🤣
منم هستم به جمع دیونه ها اضافه شدم🙄😂
تو بارداری اینا طبیعیه
مخصوصا اگر دختر داشته باشی
طبیعیه😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.