۱۴ پاسخ

کلا بیمارستان هزینش از مطب خصوصی خیلی کمتره
مطب سه چهاربرابر میگبرن

عزیزم شما سزارینی؟
برا زایمان پیش همین دکتر میری؟

بیا بیمارستان سینا رضایی بگیر

بیمارستان گردو برو هر بارم بری رایگانه

دکتر من ۳ تومن گرفت برا nst ☹️

چرا باید ان اس تی بدی من هم امروز وارد ۳۷ شدم یعنی برم میخواد بگه انجام بدم؟ منظورم از همه میخواد

قدس یه تومن میگیره

گردو رایگانه

من بیمارستان با بیمه گرفتم۱۶۰

برو بیمارستان گردوبهتره اگه تامین اجتماعی داری رایگانه

۲ تومن؟؟؟؟؟؟؟🫨🫨🫨🫨🫨🫨🫨
من تا آبان هم که میرفتم ۳۰۰ بود دیگه الان خیلی باشه ۵۰۰ ۶۰۰ مطب خصوصی
از منشی سوال میکردی

رایگانه من اخراش دیگ هفته ای سه روزمیرم رایگان بیمارستان گردوانجام میدادم زایشگاه خ شلوغه ولی گردوکارم زودترانجام میشد

من رفتم بیمارستان ۴۸۰ گرفت

رایگان

سوال های مرتبط