۴ پاسخ

طبیعیه دیگ میگن خاب خرگوشی

خواهرم الان ۳۲ سالشه هنوزم همینجوری می‌خوابه

ما که ژنتیکی باچشم نیم باز میخابیم🥴😂😂

پسرعمه من اینجوری میخوابید الانم خیلی پسرباهوشیه شنیدم هرکی چشم بازبخوابه خیلی باهوش میشه

سوال های مرتبط

مامان معجزه
زندگی مامان معجزه زندگی ۸ ماهگی
مامان اسرا😍 مامان اسرا😍 ۱۱ ماهگی