سلام لطفا جواب ازمايش چيه من متوجه نمي شم

تصویر
۲ پاسخ

سلام عزیزم داخل ایتا بهم پیام بده میدم به هوش مصنوعی برات تفسیر کنه
@abrakuo

تعداد گلبول های سفید خونت یکمی بالا هستش حالا یا یه عفونتی تو بدنت هست یا سرماخوردگی داری یا میخوای مریض بشی یا به هر حال یه چیز این مدلی وقتی گلبوب سفید بالا باشه ینی داره با یه عفونت یا ویروس میجنگه البته میگم خیلی بالا نیست ولی چون بارداری ببین دکتر چی میگه بعد mchc هموگلوبین خونه که پایین باشه خوب نیست برای تو اوکیه فک کنم بعد میگه گروه خونیت O+ هستش blood urea هم عملکرد کلیه هستش برای سلامت کبد و کلیه و ادرار و اینا پایینه عددش یکم نمیدونم اینو دلیلش چیه به دکتر باید بگی و قند ناشتات ۸۱ بوده یک ساعت بعد هم ۱۲۶ خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان گندم💫🐞🫀 مامان گندم💫🐞🫀 روزهای ابتدایی تولد
مامان سام مامان سام هفته سیزدهم بارداری
مامان مهراد مامان مهراد ۵ ماهگی
مامان آرزوی مامان مامان آرزوی مامان هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان نازگل مامان نازگل هفته سیزدهم بارداری