حالا من یه مدته افتادم رو خونریزی و لکه بینی رفتم سونو دادم دکتر سونو گفت نه جفت مشکلی داره ته بچه بعد گفت احتمالا به خاطر سرش چون سرش پایینه فشار آورده به رحمت .همیشه هم زیر دلم سنگینی میکرد جوری که راه رفتن و نشستن سخت میشد برام
وای من ک حس میکنم استخونام خورد شده
واسه من کلا بریچه. انگار هر لحظه میخواد بیاد پایین
واسه منم بریچه هربار منتظرم پاش بزنه بیرون
اره من حس میکنم الانه جیش بریزه اینقدر محکم میزنه
کلا بریچ میشن تکوناشون یه جوری میشه😁
اخ اخ گفتی
۳ روزه لگد بارون کرده😂میگم مامان اینوری گل نزن بچرخ.اخه دهانه رحمم بازه اینم بازیش گرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.