۵ پاسخ

من دوتا النگو دست دوم خریدم
نو نو بودن خیلی مناسب تر در اومد برام

دست دوم بخر بهتره

بدون احرت که نیست 7 تا 9 درصد میکشن رو طلا

طلای نو معمولا از ۷ تا ۱۴ یا نسبت به کاری که برده روش اجرت ساخت میاد ولی طلای دست دوم اون اجرت رو نداره مثلا یه جا با دو درصد میفروشه یه جا ۵ درصد معمولا ارزونتر از طلای نو درمیاد.تو فروش هم حدود ۱۰۰ تومان پایین تر از قیمت طلای نو فروش میره.دست دو بصرفه تره

بدون اجرت بگیر

سوال های مرتبط

مامان مارال خانوم مامان مارال خانوم ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام ۲ سالگی