#شیرخشک#پوشک
#فرزند پروری

تصویر
۲ پاسخ

بنظر من بساز و زندگی کن بیخیال هرچیزی خودت میگی هم دسترسیش خوبه هم ویوش عالیه
مهم راحتی خودتونه الانم با این اوضاع اجاره ها انقد رفته بالا که واقعا نمیشه از پسش براومد بفکر خودتون باش نه حرف و حدیث فامیل

عزيزم مهم خودتونيد دره دهن مردمو كه نميشه بست هر كي هرچي گفت بگو منظره ي خوب داره خونه واسه خودمه راضيم ديگه چي ميخوام الان فاميلاي وضعشونم خوبه ها رفتن رودهن اطراف تهران بهترين خونرم دارن كسي چيكار دارم اخه

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان پسته مامان پسته ۲ سالگی
مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 مامان دخترام👩🏼‍🤝‍👩🏻 ۲ سالگی
مامان ماهلین مامان ماهلین ۲ سالگی
مامان نی نی جون مامان نی نی جون ۲ سالگی
مامان راستین مامان راستین ۲ سالگی
مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی