فرزند پروری. پوشک. شیرخشک

تصویر
۶ پاسخ

من سه ساله که نمیخرم🥺

من میزارم توی تشت داخل حیاط
هم جاشون بازه هم خنکه
یکم گرما بخورن میمیرن

وای برعکس من ماهیام رو تا دوسالم داشتم مال پارسالم تا هفت ماه زنده بود

ما خریدیم ۶ تا
شوهرم رفت حباب ساز بخره براشون یکیش مرد
دیگ حالا حباب ساز گذاشتیم فعلا زنده هستن

متی پارسالم تو یخچال بود ۴ ماه بود

بزاری یخچال نمیمیرن منم چند روز پیش گرفتیم دیروز فقد یه سالت رفتیم بیرم تو خونه بود تا اومدیم سه تا مردع بود یکی موند

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی
مامان کوچولو بچه مامان کوچولو بچه ۲ سالگی
مامان عسلچه مامان عسلچه ۲ سالگی