من سه ساله که نمیخرم🥺
من میزارم توی تشت داخل حیاط
هم جاشون بازه هم خنکه
یکم گرما بخورن میمیرن
وای برعکس من ماهیام رو تا دوسالم داشتم مال پارسالم تا هفت ماه زنده بود
ما خریدیم ۶ تا
شوهرم رفت حباب ساز بخره براشون یکیش مرد
دیگ حالا حباب ساز گذاشتیم فعلا زنده هستن
متی پارسالم تو یخچال بود ۴ ماه بود
بزاری یخچال نمیمیرن منم چند روز پیش گرفتیم دیروز فقد یه سالت رفتیم بیرم تو خونه بود تا اومدیم سه تا مردع بود یکی موند
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.