۶ پاسخ

عزیزم همینم بده تو کار برات کار کنن روشم حالت صفحه ای مثل سینک های تو کار

من الان چند وقته می‌خوام گاز فردار بگیرم اما پولم جور نمیشه من جای تو باشم همینو می‌زارم

اگ‌مارکش خوبه از کارش راضی هستی نگهش دار یه مطبخ درست کن اونور بزار تو مطبخ بعدا چول دستت اومد صفحه ای بخر. ولی برا مهمون زیاد صفحه ای جواب نیست

من اگه جای تو باشم این گازمو میزارم تو مطبخ ام و برای آشپزخونه جای گاز میزارم هزموقع پول داشتم گاز صفحه ای میخرم

من که اصلا گاز صفحه‌ای دوس ندارم
فقط نما داره
البته این نظر منه
نگه دار بعدا پول دستتون اومد گاز صفحه بزن اینم داشته باش اگه جا داری بزار توی تراس استفاده کن

فر میخوای چیکار توستر جوابه دیگ!

سوال های مرتبط

مامان مارال خانوم مامان مارال خانوم ۲ سالگی
مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی
مامان دردونه هام مامان دردونه هام ۲ سالگی