عزیز نگرانی نداره پسر من ۴ ماهه بود عمل کردم فقط شونت درد میکنه استراحتم که عمله دیگه نباید سنگین بلند کنی واذیت میشی بعدش بقیه کاراتو میتونی بکنی ایشالا که خیره به سلامت بری بیایی
نه عزیزم اصلا درد نداره من انجام دادم اذیت نمیشی فقط نزار بخیه هات عرق کنن چون ماله من گوشت اضافه اورد
دردش زیاد نیست ولی یک هفته دوره نقاهت داره سنگینی بلند نکن ولی بقیه کارای بچه هارو میتونی انجام بدی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.