#پوشک فرزند پروری شیر خشک پوشک

تصویر
۳ پاسخ

عزیز نگرانی نداره پسر من ۴ ماهه بود عمل کردم فقط شونت درد میکنه استراحتم که عمله دیگه نباید سنگین بلند کنی واذیت میشی بعدش بقیه کاراتو میتونی بکنی ایشالا که خیره به سلامت بری بیایی

نه عزیزم اصلا درد نداره من انجام دادم اذیت نمیشی فقط نزار بخیه هات عرق کنن چون ماله من گوشت اضافه اورد

دردش زیاد نیست ولی یک هفته دوره نقاهت داره سنگینی بلند نکن ولی بقیه کارای بچه هارو میتونی انجام بدی

سوال های مرتبط

مامان دایان 💙👶 مامان دایان 💙👶 ۲ سالگی
مامان آلا وحسام👩‍🍼 مامان آلا وحسام👩‍🍼 ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان دخترم و پسرم 🎀 مامان دخترم و پسرم 🎀 ۲ سالگی
مامان نخود مامان نخود ۲ سالگی
مامان هانا ❤️ مامان هانا ❤️ ۲ سالگی
مامان نیان مامان نیان ۲ سالگی