من از همون هفته های ۷ و ۸ مجبور شدم شلوار بارداری بپوشم یا شلوارایی با کش راحت
ولی جدی اگه حتی یه ذره هم حس میکنید به شکمتون فشار میاد بخرید حتما من چون قبل بارداریم لاغرشده بودم شلوارم هنوز اندازم ولی هفته دیگه یکم کمرم بهترشه میرم خرید
منکه هنوز نخریدم🥴
من خودم بکی از شلوار جین هامو که قبلا گشاد بود برداشتم بارداریش کردم دیگه نخریدم .
پیراهنم دارم
سوال منم هست. شکمم نفخ داره شلوارام اندازم نمیشه مجبورم دکمه و زیپشو باز بذارم ولی میگم شاید زود باشه واسه خریدش
من ک اصلا نخریدم
من الان شلوار جینام یکم اذیتم میکنه کمرش چون سرکارم و پشت میز میشینم هی میگم شاید نفخ باشه و لازم نباشه از الان شلوار بارداری و اینا بپوشم ...سوال منم هست!
از همون اول بارداری
من چون از اول فروردین پیراهن میپوشم نگرفته بودم ولی دیشب خریدم محض احتیاط چون اصلا نمیتونم شلوارای قبلی رو بپوشم
از هرموقع ک شکم اوردی
من از ۸ گرفتم خیلی هم راحتم داخلش
من از ۸ خریدم که راحت باشم
البته اون موقع نفخ داشتم شکم کرده بودم یکم
الان که یکم زیر شکمم اومده بالا میپوشم خیلی خیلی راحتم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.