۵ پاسخ

من که از وقتی فهمیدم به پروتیین گاوی حساسیت داره بهش ندادم رژیمش سخته مادر داغون میشه،بچه به مادر هم پا و سالم نیاز داره

منم‌ نمیخوره،درسته که شیرم کمه ولی میگم چطور پستونک میخوره ولی سینه رو نه
فکر نکنم دیگه زیاد دووم بیارم
اخه کلی رعایت میکنیم توی خوراک و همه چیز بعد نمیخوره

ماله منم تا س ماه خورد

بدوش تو شیشه بده مال من از همون اول نگرفت

بزار گشنه بمونه بده حیفه

سوال های مرتبط

مامان 🎀پرنسا🎀 مامان 🎀پرنسا🎀 ۱۱ ماهگی
مامان آتوسا مامان آتوسا ۹ ماهگی