من که از وقتی فهمیدم به پروتیین گاوی حساسیت داره بهش ندادم رژیمش سخته مادر داغون میشه،بچه به مادر هم پا و سالم نیاز داره
منم نمیخوره،درسته که شیرم کمه ولی میگم چطور پستونک میخوره ولی سینه رو نه
فکر نکنم دیگه زیاد دووم بیارم
اخه کلی رعایت میکنیم توی خوراک و همه چیز بعد نمیخوره
ماله منم تا س ماه خورد
بدوش تو شیشه بده مال من از همون اول نگرفت
بزار گشنه بمونه بده حیفه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.