شما وقتی زایمان میکنی پرستار بچه رو میاره میذاره زیر سینت کمکت میکنه بهش شیر بدی.
روزای اول که اغوزه کمه ولی براش کافیه.تا شیر تو سینت بجوشه چندروز زمان میبره ولی تو باید کمک بچت کنی و سینه رو بذاری دهنش تا مک بزنه هرچی بچه مک بزنه شیر بجوش میاد خودش
نه عزیزم همین ک دنیا بیاد شیرت هم میاد
برا من کره مانند بود
سینه م رو فشار میدادن یا شیردوش استفاده میکردم
چرا عزیزم بعضیا دارن بعضیا ندارن بعضیاهم کمتر دارن نه که هیچ نیاد کم میاد ازش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.