بهتره ببری دکتر
سوختگی نیست که چربش کنی
دختر منم اینجوری شده
نمی دونستم قارچه
پسر منم ب خاطر دندون اینجوری شده بازش بزار
من پودر میزنم کم کم داره بهتر میشه
احتمال زیاد عفونت داره ببرش دکتر حتما
بازش بزار با روغن چربش کن زود خوب میشه نترس
ببر دکتر پماد میده سریع خوب میشه
سوختگی قارچیه
پماد کلوتریمازول یک درصد
اینا قارچیه عزیزم..
ببر دکترر..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.