من ک نرفتم معاینه دردم گرفت کیسه آب پاره شد رفتم زایمان
درد هم داری ؟
منم اینجوری بودم آخرش با امپول فشار زایمان کردم
من اصلا تا الان معاینه نشدم دکترم گفت نمیخواد واجبه انجام بدم؟😐
خدا بزرگه عزیزم منم اینجوری بودم
ولی تو ۳۹ هفته و ۳ روز باز شدم و تونستم زایمان کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.