۵ پاسخ

من ک نرفتم معاینه دردم گرفت کیسه آب پاره شد رفتم زایمان

درد هم داری ؟

منم اینجوری بودم آخرش با امپول فشار زایمان کردم

من اصلا تا الان معاینه نشدم دکترم گفت نمیخواد واجبه انجام بدم؟😐

خدا بزرگه عزیزم منم اینجوری بودم
ولی تو ۳۹ هفته و ۳ روز باز شدم و تونستم زایمان کنم

سوال های مرتبط