منم ۵ هفته ۵ روز بود رفتم گفت ساک حاملگی هستش ولی قلب نشون نداد گفته برو دو هفته دیگه بیا من آنقدر استرس دارم
سونو واژینال من رفتم اره همه چی معلوم بود
زوده گلم بهترين موقع ٨هفته اس
چرا وای نیستی ۸هفته بری
من ۶ هفته و ۵ روز رفتم ضربان قلب داشت صداشم گذاشتن برام
بله عزیزم مال من دیده شد
آره من ۶هفته و ۴روز رفتم
آره دیده شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.