۶ پاسخ

د د رو ده روزه یاد گرفته
ما ما خیلی وقته میگه
بابا یبار گفته

دخترم بابا میگه ولی ماما نه

فقط ماما،م م ، تو گریه میگه

از ۹ ماهگی

پسر من بعضی وقتا به طور نامفهوم میگه ماما😍😂

ریحانه من از دیشب داره بابا و دد میگه😀😘😜

سوال های مرتبط