چطوری فرنی برای بچه ۶ماهه بسازم ؟

۲ پاسخ

من اینجوری درست میکنم
یه قاشق کوچیک آرد برنج با نصف لیوان آب سرد قاطی میکنم میزارم رو حرارت غلیظ ک شد از دما که افتاد به یذره شیرخشک قاطی میکنم میدم به پسرم

ی قاشق آرد برنج با ی لیوان شیر پاستوریزه یا اب و یکم نبات بذار رو حرارت تا غلیظ بشه در نهایت بهش ی تیکه کوچیک کره بزن تا بچه یبوست نشه(اگه با اب درست کردی وقتی زیرش رو خاموش کردی دو پیمانه شیرخشک رو با یکم ابجوش حل کن بهش اضافه کن)

سوال های مرتبط

مامان جوجه هام مامان جوجه هام هفته سی‌وششم بارداری