سلام مامان غذا بعد فرنی چی بدیم بچه ۶ماهه

۴ پاسخ

سلام عزیزم
حریره بادوم
پوره هویج
پوره سیب زمینی
پوره سیب درختی
پوره کدو حلوایی
بعدش ک اینا رو تست گرفتی دونه دونه میتونی سوپ بدی

پوره شروع کن ، فرنیشو طعمای مختلف کن ، موز بزن ،سیب بزن ، توش شیر بریز بجا ابجوش و...
بعد ۸ ماهگی هم میتونی پروتیین شروع کنی و سوپشو توش مثلا گوشت بلدرچین بریزیو بعد بقیه

سلام دختر منم تو شیش ماه شنبه باید واکسن بزنم
فرنی حریر بادوم سوپ و اینکه من زیاد سخت‌نمیگیره برنج له با ماست‌میدم سیب پرتقال و‌چیزایی ک بتونه بخوره‌هم میدم عدسی اینا شما پسرتون کی بدنیا‌امده

پوره سبزیجات و سوپ ساده

سوال های مرتبط

مامان ریحانه مامان ریحانه ۷ ماهگی
مامان ❤️پاشا❤️ مامان ❤️پاشا❤️ ۶ ماهگی