۷ پاسخ

لیوان خریدم ولی همش میریزه لبلس هاش خیس میشه

از وقتی غذاخور شد براش سرویس عذاخوری گرفتم تا چندوقت پیش با قطره چکان میدادم ولی الان ی ماهیه با لیوانش میذارم رو لبش دیگه یاد گرفته بخوره
کمی میریزه کمی هم میخوره ولی خوبیش اینه ک دیگه یاد گرفته با لیوان بخوره

قطره چکون

فعلا با قاشق از سر لیوان میریزه بیرون

شیشه شیر سایز صفر دارم تو اون میدم

من یادمه تو شیشه شیر کوچیک‌ یدونه برای اب براش گذاشته بودم میخورد

با نعلبکی به قول قدیمیا بچه سیراب میشه و عطشش میخوابه

سوال های مرتبط