همین ماهی
نخوردن غذا
من ۱۵ماه گرفتم
اول اینکه شیر بعد یه سال ارزش غذایی نداره و بیشتر وابستگی بچه ست که دوس داره بخوره دوم اینکه شبها تا صبح تو دهنش بود و اگه پرمیاوردم بیدار میشد ونه من میخوابیدم نه خودش سوم روزها اصلا غذا نمیخورد و خیلی لاغر شده بود بنابراین کلی تحقیق کردم با منخصص صحبت کردم و به روش تدریجی از شیر گرفتمش یواش یواش و همه این مسائل رو حدودا حل کرد مخصوصا بحث خواب خودم و بچه که بی انرژی بودیم
هیجده ماهگی گرفتم چون اصلا غذا نمیخورد
شبا هم تا صبح سینمو میک میزذ
والا برای واکسن ۱۸ ماهگی بهداشت گفت دیگه از شیر بگیرش
یک سار شیش ماهش بود از شیر گرفتم وزنش نمی رف بالا و شیرخشکی بود
من تو هجده ماهگی گرفتم علتش وزنش زیاد بود البته قدشم زیاد بود کلا درشته
و تموم دندوناش دراومده بودن
و دکتر میگفت سعی کن کم بدی اگرم تونستی قطعش کن به دندونش اسیب میزنی میگفت کلا دیگه براش ضرره
هفده ماهگی. فقط نوک میزد کامل نمیخورپ
یکسالگی
دکتر قطع کرد چون غذا نمبخورد
بی تربیت خودش نخورد دیگه😒
من تجربه مو گذاشتم بخون تو پست اخری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.