من الان دارم میگیرمش
به روش ۴×۴ که تو اینستا دیدم
منم خسته شدم خیلی وابسته س ان شاالله یا قبل ماه رمضون یا بعد ماه رمضون میخام از شیر بگیرم
من اگه بخواممقطع کنم همسرم نمیذاره
میگه تا دوسالگی بهش بده
من یکماهه گرفتم از شیر. بصورت تدریجی گرفتم این اواخر دیگه فقط یک وعده قبل خواب شب بهش میدادم
من یکسالگی
اول وعده های روزشو کم کردم بعدش کلن روز ندادم سه شب دادم بعد همونم قطع کردم ولی قبل قطع کردن بهش شیر پاستوریزه هم میدادم دیگه بعدقطع شیر خودم کلا انداختمش به شیر پاستوریزه
هنوز زوده بنظرم تا دوسال باید شیر بخورن
شیر خودت میدی یا شیر خشک
مننن
خودش دیگ نخورد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.