۳ پاسخ

پسر بزرگم که الان کلاس پنجم هست و از یک سال و نیمی شروع به گرفتن از پوشک کردم، بزرگترین اشتباه عمرم بود
هم اذیتش کردم، هم اذیت شدم، هم باعث شد تا دو سه سال پیش شب ادراری داشته باشه
خواهش میکنم زودتر از دو سالگی تلاشی برای این کار نکنید، بعضی بچه ها استثنا هستن و قبل دوسال شاید حتی بگن خودشون، ولی کلا زود هنگام نباید این کارو انجام داد.

من سه سالگی میگیرم انشاللع

زود هنوز انشاءالله بعد دوسال

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان سلین جوجو ممد مامان سلین جوجو ممد ۱ سالگی