۶ پاسخ

یسنا برای همه هست یا باید قبلش ثبت نام کنیم جایی؟

چجوری نگاه میکنین به منم یادبدین

یسنا واریز نشده کارت امید هم برای مادرهایی هس که سال ۱۴۰۵ زایمان کردن

من یسنا برام شارژ میشه ولی نمیتونم برداشت کنم، نمیدونم باید چیکار کنم! شما میدونی ؟

کارت امید واسه مادرای ۴۰۵

چجوری میشه اقدام کرد برای ثبت نامش؟

سوال های مرتبط