۱۲ پاسخ

بچهای ما نیاز ب صدقه ندارن بخوره تو سرشون با این مملکت داریشون🙂

دو تومن هم بخوره تو سرشون خدا رو شکر تا حالا محتاج کسی نبودیم از این به بعد هم به لطف خدا نشیم. مملکت نیست که هر کی هرکی شده

برین سایت کارزار اعتراض ثبت کنید

اخه ما خیلی پولداریم سهممونو بخشیدن به 405به بد

یه سایتی دیدم میگفتن برین اسم بنویسین به عنوان اعتراض اگه خواستی تاپیک ام هست نگا کن

ما نخودی هستیم😂😂😂

بچهای ما خرج ندارن اخه

هیچی 😁

هیچی دیگه😑😑😑😑😑😑

میدونی بچه های ما خرج نداره

تو هیچی بشین نگاه کن

مانداریم😅

سوال های مرتبط