بچهای ما نیاز ب صدقه ندارن بخوره تو سرشون با این مملکت داریشون🙂
دو تومن هم بخوره تو سرشون خدا رو شکر تا حالا محتاج کسی نبودیم از این به بعد هم به لطف خدا نشیم. مملکت نیست که هر کی هرکی شده
برین سایت کارزار اعتراض ثبت کنید
اخه ما خیلی پولداریم سهممونو بخشیدن به 405به بد
یه سایتی دیدم میگفتن برین اسم بنویسین به عنوان اعتراض اگه خواستی تاپیک ام هست نگا کن
ما نخودی هستیم😂😂😂
بچهای ما خرج ندارن اخه
هیچی 😁
هیچی دیگه😑😑😑😑😑😑
میدونی بچه های ما خرج نداره
تو هیچی بشین نگاه کن
مانداریم😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.