ای بابا ارزش ما خیلی بیشتر از چوص تومن پولیه که حتی پول پوشک بچه هم نمیشه 😌♥️
اره بنظرم باید به همه بچه ها تا دوسال بدن بچه ما پوشک نمیخواد خرج نداره
باید یه راهی پیدا کنیم بشع اعتراض کرد
بنظرم که باید بدن
هر چند که دیگه دوتومن هم چیزی نمیشه
وقتی یه پوشک بشه هفتصد
شیرخشک سیصد
ویزیت دکتر اطفال ۸۰۰
ولی بازم بهتر از هیچیه
کاش یه جوری بود به ماها هم میدادن
نه خواهر فقط اون قسمت خارشو داریم😑
لعنت بهشون حالا همه سبد کالا دارن
ما نذاریم
اره والا الانم اتفاقا داشتم ب شوهرم میگفتم ماهایی ک قبل ۴۰۵ زاییدیم بوقیم این وسط بعد هی میگن بچه بیارید نسلمون داره پیر میشه
بااین گرونی و هزینه های بالاشون والا ادم یکی دوتا میاره به غلط کردم میفته دوتومنی ام ک میدن پول پوشک نصف ماهشونم نمیره تازه اونم که شرط و شروط گذاشتن به ۴۰۵ ایی ها هرکی زایید بدن😐😐😐
هه اره بخدا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.