۶ پاسخ

دهک بندی نیس فقط ب بچه های ۴۰۵

والا من دیروز رفتم از بهداشت پرسیدن گفت بچه های ک از ۴۰۵ بدنیا میان میدن فقط

خیر اونایی که سال 405به دنیا بیان میدن

مگه فقط برای بچه هایی که ۱۴۰۵ به دنیا اومدن نیست؟؟؟

بله گفت ب همه زیر ۲ سال میدن

خب کی واریز میشه؟؟؟

سوال های مرتبط