دهک بندی نیس فقط ب بچه های ۴۰۵
والا من دیروز رفتم از بهداشت پرسیدن گفت بچه های ک از ۴۰۵ بدنیا میان میدن فقط
خیر اونایی که سال 405به دنیا بیان میدن
مگه فقط برای بچه هایی که ۱۴۰۵ به دنیا اومدن نیست؟؟؟
بله گفت ب همه زیر ۲ سال میدن
خب کی واریز میشه؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.