بچه های ۱۴۰۵ عزیزترن انگار
بچه های ما بچه نیستن اونا پوشک رو ۶۵۰ میخرن ما ۲۰۰ تومن میخریم😜😜😜😜
تازه به اونایی که از اول فروردین تا۱۵اردیبهشتن میدن
تو این شرایط والا به همه باید بدن گرونی بیداد میکنه
من شنیدم فقط به مادرایی که بچشون سوتغذیه داره میدن. بچه منم سال جدیده ندادن
دو میلیون چند روز دیگه یه بسته پوشکه
برا خودشون😒
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.