واکسن چهارماهگی زدیم😢

۱۴۰۵/۰۱/۲۴

تصویر
۸ پاسخ

عزیزم چند بود قد و وزنش انشاالله راحت باشه واسش

وای منم پس فردا باید برم🥲

ماهم چهار شنبه میریم

عزیزم از عمد جواب سوال قد و وزن بچتون رو نمیدین ؟ یا می‌ترسین چشم بزنن ؟
ناراحت نشین فقط برام سوال شد

ما شنبه داریم

شما بچتون ۱۹ آذر دنیا اومده؟ آخه همسن نی نی من البته با یه روز اختلاف من ۱۸ آذره ، منم واکسنشو زدم روز اول جاش درد میکرد و گریه شدید میکرد روز بعد یه کوچولو تب کرد ولی گریه نمیکرد امروز روز سومه فعلا خوبه خداروشکر

مثل دو ماهگی بود؟شدت دردش؟

مام شش ماهگی زدیم

سوال های مرتبط

مامان مارشمالـو 🧸🩷 مامان مارشمالـو 🧸🩷 ۱ سالگی
مامان شازده کوچولو🌷 مامان شازده کوچولو🌷 ۱ سالگی
مامان رستا مامان رستا ۱ سالگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱۷ ماهگی
مامان آرین مامان آرین ۱ سالگی