ولی اگه دردت همراه با خونریزیه و تکوناش کم باشه خطرناکه برو دکتر وگرنه اینا عادیه
عزیزم اینا عادیه منم هفته های تو این دردا رو داشتم خیلی ترسیدم ولی رفتم دکتر گفت اینا ماه درد عادیه تازه الان که هفته هام بیشتر شده دردا هم بیشتر شده من هرروز درد دارم
عزیزم من خودم بارداری اولمه و هیچ تجربهای از انقباضات ندارم. نمیدونم چجوری راهنمایی کنم.
اما میدونم اگر دیدی جنین توی دو ساعت کمتر از ۱۰ حرکت داشته یا دردهایی داری که تناوب و نظم دارن باید بری زایشگاه.
کلا درد عادی نیست یه سر برو معاینه شی
اگه دردت طولانیه برو
اگر درد پریودی داره حتما برو بیمارستان چک بشی بهتره
سلام عزیزم این جور دردا طبیعیه تو بارداری ولی برای اینکه خیالت راحت بشه برو بیمارستان یا مطب زنان نوارnstبده
فکر کنم خطر ناک باشه منم اینجوریم هفته پیش سونو دادم همه چی خوب بود. ولی اگه تا فردا بدتر شدی برو دکتر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.