۶ پاسخ

نه عزیزم زوده

گردو هشت ماهه به بعد

گردو نه الان فقط بادام مجاز هست اونم اگر حساسیت نشون نده یا رفلاکس نداشته باشه چون تشدیدش میکنه

باشه مرسی

خیلی زوده

بادوم بریز گردو زوده

سوال های مرتبط

مامان شایان کوچلو🥹❤️ مامان شایان کوچلو🥹❤️ ۱۱ ماهگی