اره من میندازم عالی میشه ریانباشه همه عاشق زرشک پلو مرغای منن🥰🥰🥰🥰
من اول به مرغام زرچوبه میزنم سرخشون میکنم کنار میزارم بعد پیاز رنده میکنم فلفل دلمه ایی همجور رنده میکنم با روغن تفت میدم تاوقتی که پیازم سبک شه بعدشم که رب ادویه مثه کاری ادویه مرغ اویشن فلفل سیاه پودر کره وسیر میزنم یه مقدار کم آبلیمو بعد که سسم جا افتاد تیکه مرغامو دونه دونه میزنم توسس خوب سس مالی میکنم میچینم تو قابلمه وقتی مرغا تموم شدن بقیه سس هم میربزم رو مرغ چند دونه چون دارچینم خورد میکنم میندازم ومیزارم بپزه وودر اخر ۱۰دیقه قبل از زیر غذامو خاموش کنم من اگه روغن حیوانی ذاشته باشم اگه نداشته باشم کره اب میکنم میریزم رو مرغ یعنی عالی میشه
پیشنهاد من اینکه ی تیکه بنداز چوب دارچین و بعد نیم ساعت بردار
نه خوب نمیشه
اره من پودرشو میریزم
نه مرغ و دارچین اصلا دوست ندارم 😑🤢
توی مرغ نریختم تاحالا
اره اگه بوی دارچین رو دوست داری بریز داخلش خوب میشه
بله عالی میشه
البته دارچین سیگاری فقط
اره طعمش خوب میشه
اره میندازم
نه گلم
نهههه😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.