۵ پاسخ

🎀عزیزم گروه زدم روبیکا🎀
به ایدیم پیام بده بیارمت😍
roz8780

منکه همون روزای اول خونریزی داشتم الان ندارم🫤

من همین یه هفته پیش خوب شدم
طبیعیه تا ۴۰ روز خونریزی بعدش لکه بینی تا ۶۰ روز

عزیزم ساری کدوم بیمارستان سزارین انجام دادی؟دکترت کی بوده

طول میکشه تا اوکی بشه

سوال های مرتبط