فرزندپروری زایمان بارداری

تصویر
۳ پاسخ

ببین تو سواله قبلیت همه گفتن آمادگی نداره بنظرم این جمله اشتباهه بچه تو هر بازه ی سنی باید آموزش ببینه و صذرصدم یادگیری اوایل براش سخته و زمان میبره تا کامل یاد بگیره چه الان از پوشک بگیری چه ۵ ماهه دیگ باید همه این مراحلو بگذرونی منم با همین جمله رفتم ته چاه اتفاقا هرچی بزرگتر میشن وابستگیشون به پوشک بیشتر میشه و ترکش سختتر، بعضی وقتا میگم کاش یکسالو نیمی دخترمو از پوشک میگرفتم شاید چون کوچیکتر بود زودتر خودشو با شرابط وفق میداد ولی الان چون همه چیو میفهمه بیشتر از رو لج همکاری نمیکنه من تو یازدهمین روز از پوشک گیریم و بهت توصیه میکنم که این مسیرو ادامه بده هرچند سخت

ببین با جایزه تشویقش کن
یا مثلا عروسکی اسباب بازی چیزی دوس داره همراهش ببر دسشویی
بگو نیگا عروسکتم جیش میکنه
یا از این استیکرا بگیر بگو هربار دسشویی کردی از اینا بهت میدم بچسبونی به دیوار

من پسرم دوسالگی گرفتمش از پوشک مال شما خو بزرگه الان دیگه باید بگیریش حتی اگه یک هفته یا بیشتر طول بکشه

سوال های مرتبط