۶ پاسخ

من چون بچه هام پشت هم شدن بیشتر اوقات باهم دیگه بازی میکنن

بچهای منم شیر به شیر هستن بیشتر باهم بازی میکنن خیلی کم پیش میاد بخوام باهاشون بازی کنم اگه هم یکیشون خواب باشه شوهرم باهاش بازی میکنه اگه شوهرم نباشه فیلم میبینه

صبح تا شب باهاش بازی میکنم بیرون میبرمش بزودی بزرگ میشه ودیگه خودش تنها بازی میکنه دلم تنگ میشه

تنهایی بیشتر بازی میکنه ولی منو باباش هم باهش بازی میکنیم

خیلی کم حوصله ندارم و عذاب وجدان دارم همیشه بابت این بیشتر باباش هست

تنهاخیلی کم پیش میادبازی کنه

سوال های مرتبط