۴ پاسخ

از کجا میگیری عزیزم ؟ پیجشو بده

سایز3,رو بگیر اگه زیاد شلخته بود برو خیاطی درستش کنه

چه خوشگله
از کمر آزاده
سایز دو بگیر خوب

نه عزیزم بدواینمیسته چون کفتان و عبا اصولا باید گشاد واسته

سوال های مرتبط