۱۱ پاسخ

کی گفته میرسیم به این کارا؟
والا به هیچکدومش نمیرسم
امروزم بردم ژیمناستیک ثبت نامش کنم کلا تایمو بهم ریخت مربی گفت زوده قبولش نمیکنم

باید برنامه داشته باشی که بتونی به همه کارات برسی🤤

من خودم مربی باشگاهی همسرم هم مربی هستش دیگه محمد حسین رو هم با خودمون میبریم

هفته ای ۳ روز میرم ، صبح بیدار میشم کارام میکنم غذا درست میکنم میخوریم آیراد میخوابونم غذا شب درست میکنم شوهرم ساعت ۵ از سرکار میاد میره دفتر ساعت ۷ میاد خونه من میرم باشگاه تا ۹ شب تو این دو ساعت یا خونه نگه میداره یا میبره دفتر یا دو تایی میرن خونه مادرشوهرم ، ۹ میام خونه شام میخوریم غذا فرداش میریزم ظرف بعدم لالا 😂

من میخوام اگر بتونم از هفته دیگه با دو جلسه در هفته شروع کنم ساعتایی میرم که شوهرم خونه باشه دخترمو بذارم پیشش. دیگه نمیدونم میتونم یا نه.

باید بچه رو به کسی بسپاری تا بتونی مدیریت کنی
من میزاشتم پیش شوهرم
میرفتم یوگا پسرمم‌کلاس مادرو‌کودک میبرم تازه درس میخونم دانشگاه هم دارم😅

بستگی داره که کمک داشته باشی مثلا شغل شوهر جوری باشه که بتونی یه تایمایی پیش باباش بذاری که بهتر ه یا کسی ک‌بهش اعتماد داری من ندارم برای همینم نه باشگاه هیچ غلطی نمیتونم بکنم😖🫢

عزیزم من خیلی دوس دارم برم،اما کمکی ندارم که بچمو بذارم یه ساعت پیشش
نه مامانم و نه مادرشوهرم حاضر به همکاری نیستن
من تصمیم گرفتم برم بدنسازی که ساعتش دست خودم باشه،هر ساعتی شد بذارمش پیش همسرم و برم

من میزارمش پیش باباش چون در هفتش دو روز میرم وقتی باباشه خونه هست میرم

تنها راهش اینه یا پیش مادرشوهرت بذاری یا مامانت

یه روز درمیون روزی یکساعت و‌نیم‌میسپارمش به مامانم 🤷🏻‍♀️😬

سوال های مرتبط