۳ پاسخ

منم دارمش عزیزم خیلی سخته ولی میگن طبیعیه انگار چاقو خورده زیر شکمم😥

من از 7ماهگی تا الان این دردو دارم دکترم میگه طبیعیه

منم دقیقاً از هفته شما شایدم کمتر تا الآن این مشکل دارم فقط دارم تحمل می‌کنم

سوال های مرتبط