۴ پاسخ

وای من وقتی میخورم سرحالم و خونه رو جاب جا میکنم وقتایی هم ک نمیخورم انگار رگ ندارم

من با قهوه نسکافه زندم😫

ما ک میخوریم

میگن کافئین نخورین توپریود

سوال های مرتبط