بعضیامیگن هروزخاستی میخام برم ای یوای نوشتن آزمایش الان که گذشت.اگه سوم پریودبایدبدم امروز۷پریودمه بهمم،نگفتن کی بایدبدم.زنگ میزنم جواب نمیدن بپرسم میگم میمونه ماه دیگه پریودشدم برم آزمایش تاریخ آزمایش میگذره دیگه نمیشه آزمایش بدم هم ای یوای نمیتونم بدم چون طول میکشه جوابش بیاد..
هروقت خاستی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.