۸ پاسخ

اره
بایدی نیست ولی ببری بهتره

دکتر بمن گفت لازمه برای همه بچه ها

دکتر دختر من گفت لازم نداره نمی‌دونم به خدا

والا من نبردم برای چکاپ

از ۹ماهگی تا یکسالگی زمان طلایی چکاپ کودکانه

من بردم یکسالگی واکسن و مراقبت دکتر گفت رشدش و اینا خوبه چکاب و دوسالگی بده اگ دوس داری بده گفتم نه دیگ وقتی بچه خوبه چ کاریه سوراخش کنم دوسالگی‌میدم

همه بچه ها ۱ سالگی چکاب کامل دارن

یکسالگی واکسن داره بچه

سوال های مرتبط