۱۹ پاسخ

یکی دوهفته ای دادم دیدم خیلی علاقه داره هرروزبهانه میگیره دیگه ندادم بهش چایی برای بچه هااصلاخوب نیست کم خونی میاره

اره میخوره
اما کم‌رنگ‌کم‌رنگ
دیگه انقد گیر میده منم‌بهش میدم

من دخترم خیلی چای دوست داره روزی یک لیوان کمرنگ میخوره بعضی روزا دوبار سه بار چای میخواد ابجوش زعفرون عسل جا چایی بهش میدم

آره ما کلا چای خور هستیم به دخترمم میدم دوس داره دور هم بشینیم چای بخوریم

من عاشق چای هستم دخترمم😅
از ترس توخونه قایمکی میخورم ولی خونه مامانم اینا ببینع یا مادرشوهرم مجبوری نصف استکان کمرنگ میدم یا اینکه همون استکان نصفشو دوسه باری میریزم نلبعکی بخوره سکوت کنه
ینی چای ببینه و ندیدم خون ب پا میکنع
در حد کم ضرری ندارع اصلا من از دکتر هم پرسیدم

اره ولی بیتر ب تب میخوره تا چایی چون باید یخ باشه مث اب سرد😂

من نه

نه نمیدم مگه این که غذای چرب بخوره ی قطره چایی با آبجوش

هفته ای سه بار خیلی کم با مشورت پزشک میدم البته کمرنگ زیادیش خوب نیست
چای خودش خاصیت داره ولی کم باید بدیم بوی بد دهن از بین میبره تشنگی رو رفع می‌کنه و...

نه اصلا

خودم ک نمبخورم ولی بخوریم و بخواد اندازه یک سوم استکان میدم

موافقی که مهمونی بریم اگر بخواد در حد نصف استکان بهش میدم
توی خونه نه بیشتر دمنوش بهش میدم

چند بار دادم دوست نداشت نخورد

آره وقتی می‌خوایم چایی بخوریم اگه خواست بهش میدم

نه نمیدم خودشم دوس نداره

هر روز نصف استکان خودش ، البته خیلی خیلی کمرنگ

نه نمیدم

نه اصلا

نه اصلا نمیدم

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷🐣🌱 مامان آیلین🩷🐣🌱 ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری