۸ پاسخ

همین الان داره میخوره🙂

من معجون میدم خیلی دوست دارن و خیلی هم مفید و چاق کننده هس

بله شیرموز اب طالبی
گرمک رو می ریزم داخل مخلوط کن
شیر توت فرنگی

آره میدم

آره گاهی وقتا پودر سنجدم میریزم توش که بخوره

آره هر روز تقریبا درست میکنم براش

عاشقشه

اره.

سوال های مرتبط

مامان آیلین🩷🐣🌱 مامان آیلین🩷🐣🌱 ۳ سالگی
مامان رادمهروتودلی مامان رادمهروتودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان نیکان و نهال مامان نیکان و نهال هفته سی‌وچهارم بارداری