۹ پاسخ

کیم و بستنی قیفی تو پلاستیک که پاستوریزه س مارک دارن

اگه به خودش باشه ک هر روز میخواد
من هر دو سه روز ییار شوهرم میگیره
همه جوره میخوره فقط کاکائویی نمیدمم

لنا فقط میوه ای🥴🥴

من نميدم.همش قنده و مضرر
خونگي ياد بگيرم براش درست ميكنم

هرروز یا ی روز درمیون
بستنی دوقلو کیم میخریم براش
نصف اونو میخوره

خیلی کم سه هفته یکبار خیلی زود بدم دو هفته
خلاصه هر چی کمتر بهتر

هر چند روز یبار بهش میدم خودش بگه براش میگیریم .....
بیشتر قیفی و لیوانی بهش میدم

دخترم دوس داره هر روز بخوره بيشتر عروسكي و تمام شكلاتي

بستنی وانیلی پاستوریزه
سعی میکنم دوهفته یبار بدم چون خیلی دوسداره
توخونه گاهی بستنی خونگی درست میکنم

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی